Omdat wij de zondagsrust in acht willen nemen kunt u op zondag geen bestellingen bij ons plaatsen.
Wel kunt u onze producten bekijken

Veelgestelde vragen

Onze website bevat veel informatie over matrassen en dekbedden, maar misschien hebben we uw vraag toch niet beantwoord. Op deze pagina ziet u een aantal veel gestelde vragen waar u het antwoord op de site misschien heeft gemist. Ziet u het antwoord op uw vraag niet? Stel uw vraag dan hier.

Door onze producten rechtstreeks vanuit het magazijn aan u te leveren besparen we geld op bijvoorbeeld een eigen showroom of winkelpand. Door de relatief lage kosten van onze webwinkel kunnen we lage prijzen blijven handhaven. Onze besparing is uw voordeel.

Jazeker, u kunt bellen of mailen met de klantenservice waarna we contact met u opnemen om u van de nodige informatie en adviezen te voorzien.

Alle vermelde prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

Het is het mogelijk de matrassen op afspraak te bekijken en proef te liggen. U kunt een afspraak maken met de klantenservice en een bezoek maken aan een showroom waar alle producten te bekijken zijn.

Pinnen bij aflevering behoort nog niet tot de betaalmogelijkheden die wij bieden.

Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW. Volgens wetgeving wordt het BTW bedrag apart op de factuur vermeld, maar de BTW is verwerkt in het totaalbedrag.

Nee, betalen in termijnen is niet mogelijk.

Op alle matrassen, bed bodems en dekbedden krijgt u garantie op materiaal- en fabricagefouten. De garantietermijn varieert per artikel. Op de pagina van het artikel ziet u de garantietermijn. Op de andere producten zit de wettelijk geldende garantietermijn van 12 maanden.

Als voorbeeld, onze 3-jarige garantietermijn is als volgt opgesteld:

  • In het eerste jaar wordt 100% garantie verleend,
  • In het tweede jaar wordt 2/3 van de eventuele kosten vergoed,
  • In het derde jaar wordt 1/3 van de eventuele kosten vergoed.

Ja, uw factuur en/of ontvangstbevestiging gelden als garantiebewijs. Hierop staan alle gekochte producten en data vermeld.

Nee, een donzen dekbed dient u door een goede stomerij te laten reinigen.

Het kan zijn dat, vooral bij nieuwe matrassen, maar ook bij dekbedden, kussens of andere producten, een bepaalde sterke geur te ruiken is. Dit zijn geen schadelijke luchten voor de gezondheid. Dit is een geur van nieuw producten. U hoeft de tijk van uw matras of het dekbed hiervoor niet te uit te wassen. Door het product goed te laten luchten zal deze lucht in de loop van de tijd vanzelf minder worden.