Klachten
DEKBEDenMATRAS.nl zal al het mogelijke doen om eventuele klachten in goed overleg met u op te lossen. Indien u een klacht heeft van welke aard dan ook, kunt u ons bereiken via e-mail, post of telefoon.
Contactinformatie
info@dekbedenmatras.nl | |
Telefoon | 0318 250 055 (van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:30 uur) |
Postadres | Hoofdweg 194 6744 WR Ederveen |
Wat dient u te vermelden bij het indienen van uw klacht?
Klachten dienen binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij DEKBEDenMATRAS.nl, nadat u de gebreken heeft geconstateerd. Wilt u bij correspondentie uw bestelnummer, naam en adres te vermelden? Daarnaast dient u een omschrijving te geven van de klacht met, indien aanwezig, de correspondentie die er tussen DEKBEDenMATRAS.nl en u geweest is zoals orderbevestiging, factuur en e-mails.
Afwikkeling van uw klacht
De klacht worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een langere verwerkingstijd vraagt, wordt door DEKBEDenMATRAS.nl binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten.
Geschillenregeling
Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Zie onze algemene voorwaarden.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@dekbedenmatras.nl Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijkenen proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.