Advies nodig? 0318-573992
U krijgt direct een specialist aan de lijn!

Winkelwagen
Aantal artikelen:
0
Totaalprijs
0,00
Winkelwagen
bekijk winkelwagen | betalen

Veelgestelde vragen

 

Onze website bevat veel informatie over matrassen en dekbedden, maar misschien hebben we uw vraag toch niet beantwoord. Op deze pagina ziet u een aantal veel gestelde vragen waar u het antwoord op de site misschien heeft gemist. Ziet u het antwoord op uw vraag niet? Stel uw vraag dan hier.

 

Waarom zijn de prijzen van DEKBEDenMATRAS zo laag?
Klopt dat met de hoge kwaliteit die u biedt?

Door onze producten rechtstreeks vanuit het magazijn aan u te leveren besparen we geld op bijvoorbeeld een eigen showroom of winkelpand. Door de relatief lage kosten van onze webwinkel kunnen we lage prijzen blijven handhaven. Onze besparing is uw voordeel.

Kan ik ook advies krijgen voor matrassen?
Jazeker, u kunt bellen of mailen met de klantenservice waarna we contact met u opnemen om u van de nodige informatie en adviezen te voorzien.

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?
Alle vermelde prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

Kunnen we de matrassen in een showroom bekijken?
Het is het mogelijk de matrassen op afspraak te bekijken en proef te liggen. U kunt een afspraak maken met de klantenservice en een bezoek maken aan een showroom waar alle producten te bekijken zijn.

Kan ik pinnen bij aflevering?
Pinnen bij aflevering behoort nog niet tot de betaalmogelijkheden die wij bieden.

Op de factuur staat BTW vermeld. De prijzen zijn toch inclusief BTW?
Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW. Volgens wetgeving wordt het BTW bedrag apart op de factuur vermeld, maar de BTW is verwerkt in het totaalbedrag.

Kan ik in termijnen betalen?
Nee, betalen in termijnen is niet mogelijk.

Heb ik garantie op mijn aankopen?
Op alle matrassen, bed bodems en dekbedden krijgt u garantie op materiaal- en fabricagefouten. De garantietermijn varieert per artikel. Op de pagina van het artikel ziet u de garantietermijn. Op de andere producten zit de wettelijk geldende garantietermijn van 12 maanden.

Als voorbeeld, onze 3-jarige garantietermijn is als volgt opgesteld:

  • In het eerste jaar wordt 100% garantie verleend,
  • In het tweede jaar wordt 2/3 van de eventuele kosten vergoed,
  • In het derde jaar wordt 1/3 van de eventuele kosten vergoed.

 

Krijg ik ook een garantiebewijs?
Ja, uw factuur en/of ontvangstbevestiging gelden als garantiebewijs. Hierop staan alle gekochte producten en data vermeld.

Kan ik een donzen dekbed zelf wassen?
Nee, een donzen dekbed dient u door een goede stomerij te laten reinigen.

Er zit een geur aan mijn nieuwe matras of dekbed, moet ik het uitwassen voor ik het ga gebruiken?                                                                                                                                                                 Het kan zijn dat, vooral bij nieuwe matrassen, maar ook bij dekbedden, kussens of andere producten, een bepaalde sterke geur te ruiken is. Dit zijn geen schadelijke luchten voor de gezondheid. Dit is een geur van nieuw producten. U hoeft de tijk van uw matras of het dekbed hiervoor niet te uit te wassen. Door het product goed te laten luchten zal deze lucht in de loop van de tijd vanzelf minder worden.

Gratis bezorging
Wij staan voor
  • Gratis bezorging!
  • Scherpe prijzen
  • Snelle levering
  • Nederlandse kwaliteit
  • Betrouwbaarheid & service
  • Gedegen vakkennis